Sunday 7 September 2014

502. C'est la vie ! [NEW @ TCF] & NuDoLu [NEW @ The Arcade Gacha]



Outfit
 
Hair : /Wasabi Pills/ Up In The Hair - Blonds Pack - By MissAllSunday Lemon
Top : ::C'est la vie !:: Zita Drape Top(peach) NEW @ TCF - By larcoco mathy
Jeans : (TokiD) solo jeans (light blue) - By maya levane
Sneakers : +Half-Deer+ Obel Sneakers - Little Hearts (SLINK Flat Feet) - By Halogen Magic
 
Pose
 
Sari-Sari - Skipping (6 poses included) - By AbbyAnne
 
Accessories
 
8f8 - Baby Black Kite Vendor (Free Gift) - By 8f8
 
:NuDoLu: Bon voyage @ The Arcade Gacha NEW - By Neuilles Neuman
 
:NuDoLu: Ma valise (wear) - B
:NuDoLu: Ma valise (REZ) - B RARE 
:NuDoLu: Mon sac lingerie - B 
:NuDoLu: Mon lapin (wear) - B
:NuDoLu: Mes toilettes - B
:NuDoLu: Mes vetements - B 
:NuDoLu: Mes babouches - B (for Sink Flat Feet)
 
LavandaChic*Cute Bunny Plush *Female White*RARE( Wear me) NEW Gacha Destocking Market & Gacha Event - By uklea